Goodyear a lansat programul de informare 360 Quality Tests

Autor: Tudor Rus 08 apr. 2013 Știri auto
Goodyear a lansat programul de informare 360 Quality Tests

Programul special intitulat 360 Quality Tests este proiectat să vină în sprijinul consumatorilor atunci când aceştia decid ce anvelope să cumpere. Acesta este menit să informeze clienţii asupra beneficiilor noii etichete UE pentru anvelope, dar şi a celor peste 50 de criterii nelistate pe această etichetă.

„Goodyear a sprijinit şi continuă să sprijine în mod direct şi deschis noua schemă de etichetare UE pentru anvelope şi face paşi majori în vederea creării de noi oportunităţi şi mijloace prin care consumatorii să înţeleagă cât mai bine un produs care s-a aflat până acum într-un con de umbră, în afara spectrului lor de interes”, a declarat Hugues Despres, Brand Director la Goodyear EMEA.

„Credem că această etichetă nu oferă o privire pe deplin echilibrată asupra performanţei pe care produsele noastre o livrează şi că, prin centrarea doar pe cele trei criterii furnizate de etichetă, nu dăm toate informaţiile de care consumatorii au nevoie pentru a putea duce la bun sfârşit procesul lor de achiziţie”.

Informaţiile livrate către consumatori prin programul 360 Quality Tests vor include informaţiile oferite de noua etichetă UE pentru anvelope precum şi cele oferite prin 15 criterii cheie de performanţă, testate de majoritatea revistelor de specialitate din Europa. Printre acestea se numără manevrabilitatea pe carosabil umed, manevrabilitatea pe carosabil uscat, frânarea pe carosabil uscat, aderenţa în viraje, durabilitatea sau rezistenţa la acvaplanare.

Celor de mai sus li se adaugă şi informaţiile livrate prin testarea produselor Goodyear din perspectiva a peste 50 de criterii de performanţă. „Noul program ţinteşte să ofere o imagine echilibrată a anvelopei, luând în calcul trei surse cheie de informare”, a mai adăugat Despres.

 


Urmărește Promotor.ro pe Google News




Comentarii
Inchide